♥ ОШ "Никола Тесла" Винча ♥
Продужени боравак се организује у три групе и то :
ГРУПА | ДОЛАЗАК | ОДЛАЗАК |
I | 7.00 | 12.00 |
II | 10.00 | 15.00 |
III | 12.00 | 17.00 |
Планирани продужени боравак за ученике првог_разреда биће реализован по исказаним потребама родитеља.
У три групе продуженог боравка ради троје учитеља:
Снежана Поповић,Младен Тадијановић и Славица Велимировић
Основна школа „Никола Тесла“, Винча
ПЛАН РАДА ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА ЗА ШКОЛСКУ 2022/2023. ГОД.
У школи се организује продужени боравак за ученике првог и другог разреда, а основни социопедагошки циљеви, који се остварују његовим радом су:
Развијање и неговање радних навика,
развој потенцијала детета,
усмеравање ка самосталном раду и учењу,
развијање моторичких способности,
подстицање групног рада сарадње и дружења,
развијање и неговање језичке и математичке писмености, -идентификовање ученика којима је потребан корективни рад у циљу постизања бољих резултата,
примена правила о лепом понашању током боравка у учионици, трпезарији и школском дворишту,
учење вештина спортског прихватања победе и пораза, подстицање на самоорганизовање групе за заједничке игре, усмеравање ка пријатељским односима и међусобном уважавању
Рад у продуженом боравку се одвија кроз:
-реализацију часова учења
-израде домаћих задатака
-слободних активности
-слободног времена.
Ученицима у продуженом боравку, ће се плански и педагошки организовано задавати следеће тзв. припремних домаћих задатака:
Читање дечијих часописа и листова
Читање обавезне школске и домаће лектире
Учење краћих прозних и поетских текстова
Гледање и слушање одређених филмских представа
Посећивање културно- просветних, историских и других значајних знаменитих објеката
Израда мање сложених дидактичких материјала
Активности у слободном времену ученика имају првенствено рекреативно-забавни и стваралачки карактер и могу бити:
-Едукативне,
-Радне
-Културно-уметничке
-Спортске и
-Забавне
Организују се на принципу слободе избора и добровољности.
Ученици у продуженом боравку треба да усваје:
-хигијенске и здравствене навике
-да стекну одговоран однос према својим обавезама
-да самостално решевају домаћи задатак
-да искажу креативност
-да науче да решавају сукобе мирним путем