♥ ОШ "Никола Тесла" Винча ♥
ПЛАН КОНТРОЛНИХ ВЕЖБИ ЗА 1. РАЗРЕД
ПРВО ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2019/2020. ГОДИНЕ
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ | РЕДНИ БРОЈ РАДНЕ НЕДЕЉЕ | РЕДНИ БРОЈ ЧАСА | САДРЖАЈ |
СРПСКИ ЈЕЗИК |
2. | 10. | Испитивање познатих слова |
12. | 59. | Усвојеност вештине писања штампаним словима ћирилице | |
13. | 63. | Питања којима се проверава разумевање прочитаног | |
19. | 95. | Усвојеност вештине писања писаним словима ћирилице | |
20. | 100. | Полугодишња провера знања | |
МАТЕМАТИКА |
3. | 13. | Положај предмета и бића |
5. | 22. | Величина предмета и бића | |
6. | 26. | Геометријска тела | |
7. | 32. | Геометријске фигуре | |
9. | 42. | Скуп | |
11. | 55. |
Бројеви до 5 Упоређивање бројева до 5 Редни бројеви |
|
14. | 67. |
Сабирање и одузимање до 5 Упоређивање бројева до 5 |
|
18. | 88. |
Бројеви до 10 Сабирање и одузимање бројева до 10 Парни и непарни бројеви |
|
СВЕТ ОКО НАС |
9. | 18. |
Ја и други Породични дом и школа |
14. | 28. | Здравље и безбедност | |
18. | 36. | Сналажење у простору и времену |
РАСПОРЕД ПИСМЕНИХ ВЕЖБИ ЗА 2. РАЗРЕД, прво полугодиште
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ |
РЕДНИ БРОЈ РАДНЕ НЕДЕЉЕ |
РЕДНИ БРОЈ ЧАСА |
САДРЖАЈ
|
СРПСКИ ЈЕЗИК |
1. | 5. | Иницијални тест |
6. | 26. | Реченице према значењу. Правописни знаци (. ? !) | |
10. | 50. | Реченице према значењу и облику | |
15. | 72. | Именице | |
21. | 97. | Читамо и пишемо штампаним словима латинице | |
МАТЕМАТИКА |
2. | 6. | Иницијални тест |
4. | 18. | Сабирање и одузимање | |
8. | 40. | Одређивање непознатог броја | |
9. | 45. | Римске цифре. Писање бројева римским цифрама | |
13. | 61. | Геометрија - линије | |
17. | 80. | Множење бројева 0, 1, 2, 3, 4, 5 и 10. Замена места чинилаца | |
22. | 98. | Множење | |
СВЕТ ОКО НАС |
1. | 1. | Иницијални тест |
6. | 12. | Да проверим знање | |
14. | 28. | Да проверим знање | |
20. | 36. | Да проверим знање |
РАСПОРЕД ПИСМЕНИХ ВЕЖБИ ЗА 3. РАЗРЕД, п.п.
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ |
РЕДНИ БРОЈ РАДНЕ НЕДЕЉЕ |
РЕДНИ БРОЈ ЧАСА |
САДРЖАЈ
|
СРПСКИ ЈЕЗИК |
2. | 7. | Иницијални тест |
3. | 13. |
Писање разгледнице,честитке, позивнице - правописни диктат |
|
5. | 21. | Прва провера знања | |
6. | 29. | Друга провера знања | |
8. | 37. | Трећа провера знања | |
10. | 46. | Четврта провера знања | |
14. | 66. | Пета провера знања | |
15. | 71. | Први писмени задатак | |
20. | 88. | Шеста провера знања | |
МАТЕМАТИКА |
1. | 5. | Иницијални тест |
5. | 22. | Природни бројеви до 1000 | |
7. | 31. | Мерење и мере | |
9. | 43. | Сабирање троцифреног и једноцифреног броја | |
12. | 58. | Сабирање и одузимање троцифреног и двоцифреног броја | |
14. | 68. | Сабирање и одузимање троцифрених бројева | |
19. | 86. | Цртање круга и кружнице | |
21. | 94. | Дељење и множење | |
ПРИРОДА И
ДРУШТВО |
3. | 5. | Иницијални тест |
9. | 17. | Проверавамо научено о завичају | |
13. | 25. | Проверавамо научено о нашем наслеђу | |
17. | 33. | Проверавамо научено о води,другим течностима и растварању материјала |
РАСПОРЕД ПИСМЕНИХ ВЕЖБИ ЗА 4. РАЗРЕД
1. ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2019/2020. ГОДИНЕ
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ |
РЕДНИ БРОЈ РАДНЕ НЕДЕЉЕ |
РЕДНИ БРОЈ ЧАСА |
САДРЖАЈ
|
СРПСКИ ЈЕЗИК |
1. | 4. | Иницијални текст |
5. | 22. | Контролна вежба-врсте именица; род и број именица | |
8. | 38. | Први школски писмени задатак | |
9. | 45. | Контролна вежба: придеви | |
15. | 70. | Други школски писмени задатак | |
17. | 82. | Контролна вежба: врсте речи (именице, глаголи,придеви, бројеви, заменице | |
МАТЕМАТИКА | 2. | 6. | Иницијални тест |
4. | 20. | Бројеви до милион. Читање,писање и упоређивање | |
6. | 28. |
Бројеви већи од милион. Читање,писање и упоређивање. Месна вредност. Класе |
|
10. | 47. | Први школски писмени задатак | |
13. | 60. |
Јединице мере за површину.Израчунавање површине правоугаоника и квадрата |
|
16. | 76. | Једначине и неједначине са сабирањем и одузимањем | |
20. | 89. | Други школски писмени задатак | |
ПРИРОДА И ДРУШТВО | 1. | 2. | Иницијални тест |
10. | 19. | Проверавамо научено о нашој домовини | |
14. | 28. | Научили смо о настанку и развоју српске државе и владавини Турака | |
20. | 37. | Проверавамо научено о прошлости Србије |
Ученици осмог разреда ће дана 12 и 13. 04. 2019. (петак и субота) радити пробни завршни тест и то:
12.4.2019. (петак):
1. у времену 12 -14 часова пробни тест из математике
13.4. 2019.(субота):
2. у времену 9.00-11.00 часова пробни тест из српског језика
3. у времену 11.30-13.30 часова комбиновани тест
Напомена:
На огласној табли ученици пре тестирања треба да се упознају са распоредом и просторијом у којој ће полагати пробни завршни испит
Ученици треба да дођу 30 минута пре почетка сваког теста.
-пробни испит је прилика да се ученици упознају са редоследом корака, обавезама и правима у вези са завршним испитом;
– на пробном испиту ученици ће имати прилику да на непознатим задацима провере своје знање у одређеној области предмета;
– на пробном испиту ученици ће анонимно попуњавати упитник;
– резултати са пробног завршног испита се не претварају у оцене ученика и не служе за оцењивање ученика;
– резултате са пробног завршног испита наставници треба да користе у планирању активности за припремање ученика за завршни испит;
Захтев за регресирање трошкова наставе у природи и трошкова екскурзија
Самохрани родитељ - старалац има право на регресирање трошкова у износу од 25% укупне цене, од стране Секретеријата за образовање и дечју заштиту.
Потребна документација:
1. Захтев (кликните на понуђени линк - образац)
2. Копија личне карте подносиоца захтева
3. Потврда о просечном месечном примању корисника права у претходна три месеца
4. Изјава корисника права да није засновао нову (ван)брачну заједницу
5. Изјава о алиментацији и пресуда о разводу (за разведене)
6. Извод из матичне књиге рођених за дете уколико није признато од стране оца
7. Извод из матичне књиге умрлих уколико је родитељ преминуо
Пројекат - Годишња доба подразумева израду календара. Учитељица Татјана Павловић 1/6 са својим ученицима и у сарадњи са библиотекаром, предметним и разредним наставницима ради на пројекту. Ученици и у библиотеци раде календар на часу ликовне културе. У амбијенту библиотеке и музику надахнуће долази...
ОСНОВНИ ПОДАЦИ О ШКОЛИ
Школска управа | Београд |
Школа | ОШ ,,Никола Тесла“ |
Место | Винча |
ОСНОВНИ ПОДАЦИ О ПРОЈЕКТУ
Тема пројекта | Четири годишња доба - израда календара |
Област | Предузетништво |
Време реализације | Два месеца |
Наставни предмети са којима је тема повезана |
Српски језик, математика, ликовна и музичка култура, свет око нас. |
Остале међупредметне компетенције чијем развоју доприноси |
|
Циљ пројекта | Оспособљавање ученика за уочавање карактеристика годишњих доба и коришћење календара (дан, недеља, месец, година), за оријентисање у времену и простору. Интегрисање знања из разних предмета и стварање целовитог погледа на свет. Повезивање природног и естетског у животу и раду. |
Исходи пројекта | Штампани календар је производ који се може поклањати, што доприноси маркетингу школе, али може се продавати, што ће допринети набавци потребних средстава за школу. |
Исходи наставних предмета (1. разред) |
Први разред: Свет око нас: Ученик ће бити у стању да: − се снађе у простору помоћу просторних одредница: напред-назад, лево-десно, горе-доле и карактеристичних објеката; − одреди време својих активности помоћу временских одредница: делови дана, обданица и ноћ, дани у недељи, пре, сада, после, јуче, данас, сутра, прекјуче, прекосутра; – Српски језик: Ученик ће бити у стању да: – усмено прича према слици/сликама и о доживљајима; – усмено описује ствари из непосредног окружења; – бира и користи одговарајуће речи у говору; – пажљиво и културно слуша саговорнике; Математика: Ученик ће бити у стању да: − броји унапред и уназад и са прескоком; − прочита, запише, упореди и уреди бројеве прве стотине и прикаже их на бројевној правој; − користи редне бројеве; − разликује парне и непарне бројеве, одреди највећи и најмањи број, претходника и следбеника;
Музичка култура:
Ученик ће бити у стању да:
– објашњава својим речима доживљај свог и туђњег извођења, – повезује музичко дело у односу на њему блиске ситуације, врсту гласа и боју инструмента са карактером дела; – поштује договорена правила понашања при слушању музике;
Ликовна култура: Ученик ће бити у стању да: -опише, својим речима,визуелне карактеристике по којима препознаје облике и простор; – пореди своје утиске и утиске других о уметничким делима, изгледу објеката/ предмета и облицима из природе и окружења; – одреди, самостално и у сарадњи са другима, положај облика у простору и у равни; – црта на различитим подлогама и форматима папира; – користи материјал и прибор у складу са инструкцијама;
|
Носиоци активности | Наставници разредне наставе, ученици, родитељи, библиотекар, фотограф. |
Методе рада | Метода практичног рада и илустративно –демонстративна метода. |
Материјално – техничка основа | Рачунар, интернет, фото-апарат, прибор за цртање и сликање, литература, постери, сликарски радови. |
Начин праћења и евалуације | Фотографисање процеса рада, разговор, објава на сајту школе. |
ПРЕДВИЂЕНЕ АКТИВНОСТИ ПО ФАЗАМА ПРОЈЕКТА
Oбразложење пројектне теме/разлози за покретање пројекта |
Спајање уметничког и практичног рада. Илустровани календари могу се поклањати, продавати, изложити, што је маркетиншки потез. Календари су неопходни у свакодневном животу, а могу бити и уметнички предмети, ако су добро осмишљени и естетски привлачни. |
Активности у оквиру ОТВАРАЊА пројекта |
Инспирисани темом и интердисиплинарним приступом обради теме, ученици су иницирали пројекат јер су ту изразили своје цртачке и сликарске вештине, обрада папира, фогографисањe, изложбе, то их је привукло да направе календар. Разговор са ученицима о годишњим добима. Подела истраживачких задатака ради прикупљања материјала о карактеристикама годишњих доба. |
Активноси у оквиру РАЗВИЈАЊА пројекта |
Активности ученика током пројкета
Ученици разговарају о годишњим добима и њиховим карактеристикама. Раде на истраживачким задацима:сакупљају податке о природним карактеристикама годишњих доба. Ученици се деле у четири групе према годишњим добима. Израда плаката о годишњим добима. Фотографисање школе и ученика уз помоћ родитеља. Цртају годишња доба. Врше анализу радова. Бирају радове. Слагање радова према годишњим добима. Користе календар за различите активности. Да бисмо дошли до средстава за штампање, идеја ученика је да скупљају стари папир, пластичне флаше и лименке и да их дају на рециклажу. То би обезбедило адекватну суму новца која је потребна искључиво за штампање. Активности наставника разредне наставе у току пројекта: Даје упутсва и информације о пројекту и његовом временском трајању. Израђује план пројекта. Даје смернице ученицима за самосталан рад. Организује инидивидуални и групни рад ученика. Комуницира са ученицима поштујући њихве разлике. Разговара са ученицима о њиховим сазнањима на основу истраживачких задатака. Дели ученике у групе. Усмерава ученике приликом израде радова. Помаже ученицима у естетској анализи и одабиру радова. Припрема материјал за штампање и израда календара. Усмерава ученике на коришћење календара у различитим активностима. Toком рада на пројекту активности из различитих наставних предмета интегрисани су у процес пројекта на следећи начин. Кроз разговор о годишњим добима код ученика се развија склоност ка запажању и описивању, што се преноси на израду календара. Тиме се и богати речник. На овај начин је српски језик интегрисан у пројекат. Музичка и ликовна култура интегрисане су у рад кроз слушање музике везане за годишња доба и кроз гледање, анализирање и цртање слика везаних за годишња доба. Кретање у природи, временске одреднице (дан, недеља, месец, година) сналажење у времену( пре,после, сада, сутра) везани су за градиво из предмта Света око нас и та знања су неопходна за израду календара. И бројеви, основни, редни, претходници и следбеници, парни и непарни смисаоно језгро су календара, што је област математике. |
Активноси у оквиру ЗАТВАРАЊА пројекта |
Презентација добијених резултата и продуката: презентација у изложбеном простору, потом качење календара на видно место и презентација на сајту школе и школском часопису. Поклањање календара гостима школе. Коришћење календара – оријентација у времену и израда плана ученичких активности у току недеље, месеца, године. Обележавање у календару значајних датума за одељенску заједницу и школу. Рефлексија о пројекту и евалуција: Ученици су пре свега уживали у раду, изразили су своје креативне потенцијале, радили су према афинитетима и добили су производ који користе и који су презентовали школи и гостима школе. Самовредновање рада од стране ученика. Ученици су кроз разговор проценили свој рад и изнели утиске о њему. Задовољни су самим процесом рада али и исходима рада. Овакав начин рада им је занимљив јер свако има прилику да изрази своје могућности. Допада им се предузетнички рад. Наставници су остварили постављене циљеве и исходе рада. Задовољни су ученичким аспирацијама, трудом и постигнућима. Односи међу ученицима, наставницима и родитељима су се стваралачки развијали и били смо прави тим. |
План контролних вежби и писмених задатака у другом полугодишту школске 2018/19.
ПЛАН КОНТРОЛНИХ ВЕЖБИ ЗА 1. РАЗРЕД
2. ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2018/2019. ГОДИНЕ
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ |
РЕДНИ БРОЈ РАДНЕ НЕДЕЉЕ |
РЕДНИ БРОЈ ЧАСА |
САДРЖАЈ
|
|
>>
СРПСКИ ЈЕЗИК |
23. |
105. |
Писање (преписивање, диктат, самостално писање) |
|
>>
31. |
142. |
Приче из Читанке |
|
>>|
35. |
161. |
Песме из Читанке |
|
>>|
36. |
166. |
Драмски текстови из Читанке |
|
>>|
|
>> | |||
МАТЕМАТИКА |
24. |
107. |
Сабирање и одузимање до 10. Одређивање непознатог сабирка, умањиоца и умањеника |
|
>>
26. |
115. |
Бројеви од 11 до 20. Десетице и јединице. Упоређивање бројева до 20 |
|
>>|
30. |
136. |
Сабирање и одузимање до 20 |
|
>>|
32. |
145. |
Линије |
>> | |
34. |
155. |
Упоређивање, сабирање и одузимање десетица |
|
>>|
35. |
162. |
Бројеви до 100. Упоређивање бројева до 100 |
|
>>|
37. |
170. |
Сабирање и одузимање бројева до 100 |
|
>>|
38. |
179. |
Годишња провера знања |
|
>>|
ПРИРОДА И ДРУШТВО |
26. |
49. |
Жива природа |
>> |
31. |
59. |
Нежива природа |
>> | |
34. |
64. |
Значај неживе природе за живу природу. Заштита природе
|
>> | |
38. |
71. |
Човек ради и ствара провера |
>> |
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ |
РЕДНИ БРОЈ РАДНЕ НЕДЕЉЕ |
РЕДНИ БРОЈ ЧАСА |
САДРЖАЈ
|
|
>>
СРПСКИ ЈЕЗИК |
23. |
105. |
Писање (преписивање, диктат, самостално писање) |
|
>>
31. |
142. |
Приче из Читанке |
|
>>|
35. |
161. |
Песме из Читанке |
|
>>|
36. |
166. |
Драмски текстови из Читанке |
|
>>|
|
>> | |||
МАТЕМАТИКА |
24. |
107. |
Сабирање и одузимање до 10. Одређивање непознатог сабирка, умањиоца и умањеника |
|
>>
26. |
115. |
Бројеви од 11 до 20. Десетице и јединице. Упоређивање бројева до 20 |
|
>>|
30. |
136. |
Сабирање и одузимање до 20 |
|
>>|
32. |
145. |
Линије |
>> | |
34. |
155. |
Упоређивање, сабирање и одузимање десетица |
|
>>|
35. |
162. |
Бројеви до 100. Упоређивање бројева до 100 |
|
>>|
37. |
170. |
Сабирање и одузимање бројева до 100 |
|
>>|
38. |
179. |
Годишња провера знања |
|
>>|
ПРИРОДА И ДРУШТВО |
26. |
49. |
Жива природа |
>> |
31. |
59. |
Нежива природа |
>> | |
34. |
64. |
Значај неживе природе за живу природу. Заштита природе
|
>> | |
38. |
71. |
Човек ради и ствара провера |
>> |
РАСПОРЕД ПИСМЕНИХ ВЕЖБИ ЗА 2.РАЗРЕД
2.ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2018/2019. ГОДИНЕ
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ |
РЕДНИ БРОЈ РАДНЕ НЕДЕЉЕ | РЕДНИ БРОЈ ЧАСА | САДРЖАЈ |
СРПСКИ ЈЕЗИК |
23. | 105. | Пишемо писаним словима латинице |
24. | 108. | Именице и глаголи – контролна вежба | |
25. | 113. | Диктат за примену правописних правила | |
28. | 131. | Субјекат и предикат | |
29. | 136. | Пишемо писаним словима латинице | |
38. | 178. | Иницијални тест | |
МАТЕМАТИКА |
25. | 112. | Множење |
27. | 125. | Множење. Задаци са две рачунске радње – т.задаци | |
32. | 153. | Дељење | |
35. | 169. | Једначине с множењем и дељењем | |
36. | 174. | Дељење | |
37. | 179 | Мере за време Годишња провера знања | |
СВЕТ ОКО НАС |
24. | 44. | Сналажење у времену |
29. | 56. | Жива природа | |
34. | 66. | Нежива природа | |
36. | 71. | Завршни тест |
РАСПОРЕД ПИСМЕНИХ ВЕЖБИ ЗА 3. РАЗРЕД
2. ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2018./2019. ГОДИНЕ
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ |
РЕДНИ БРОЈ РАДНЕ НЕДЕЉЕ |
РЕДНИ БРОЈ ЧАСА |
САДРЖАЈ
|
СРПСКИ ЈЕЗИК |
26. | 114. | Седма провера знања - Глаголи |
28. | 122. | Осма провера знања – Управни говор; врсте речи | |
33. | 150. |
*Други писмени задатак
|
|
34. | 158. | Девета провера знања- Врсте и служба речи у речаници | |
36. | 167. | Десета провера знања – Правописни диктат | |
37. | 173. | Годишња провера знања | |
МАТЕМАТИКА |
25. | 111. | Множење и дељење двоцифрених и троцифрених бријева |
27. | 119. |
Једначине са множењем и дељењем
|
|
30. | 135. | Углови, обим правоугаоника и квадрата,цртање правоугаоника и квадрата | |
33. | 149. | Писмено сабирање и одузимање | |
35. | 161. | Троугао; писмено множење | |
36. | 169. | Писмено дељење | |
38. | 177. | Годишња провера знања | |
ПРИРОДА
И
ДРУШТВО |
25. | 45. | Проверавамо научено о неживој природи |
31. | 58. | Проверавамо научено о материјалима и кретању | |
37. | 71. | Проверавамо научено о животним заједницама | |
Распоред израде писмених задатака у другом полугодишту 2018/19. године:
V-VIII разред
Предмет | Радна недеља | |
Српски језик | 28. | 35. VIII |
36. V-VII | ||
Математика | 30. | 34. VIII |
37. V-VII | ||
Енглески језик | 31. | / |
Француски језик | 32. | / |
Распоред израде писмених вежби и контролних задатака у другом полугодишту 2018/19. године:
V-VIII разред
Предмет | Разред | Радна недеља | ||
Српски језик | V- VII | 27. | 35. | / |
Математика | V- VIII | 26. | 34. V- VII | 38. V- VII |
Енглески језик | V- VIII | 26. | 34. | / |
Француски језик | V- VIII | 27. | / | / |
Географија | V | 28. | 32. | / |
VI | 28. | 33. | / | |
VII | 28. | 33. | / | |
VIII | 28. | 33. | / |
Предмет | Разред | Радна недеља | ||
Историја | V | 29. | 33. | / |
VI | 29. | 33. | / | |
VII | 29. | 33. | / | |
VIII | 29. | 33. | / | |
Биологија | V | 29. | 35. | / |
VI | 29. | 35. | / | |
VII | 29. | 35. | / | |
VIII | 29. | 32. | / | |
Физика | VI | 25. | 32. | 37. |
VII | 25. | 32. | / | |
VIII | 25. | 31. | / | |
Хемија | VII | 30. | 36. | / |
VIII | 30. | 36. | / |
Директор школе
Драгољуб Гачић