ОШ "Никола Тесла", Винча

esdnevniklogo
large Google Classroom
rasporednastave 1
asdad

♥ ОШ "Никола Тесла" Винча ♥

za osmake

logo mpntr.png
1 39 (2)

Бројач посета

3048221

Учење на даљину

ucenje na daljinu

Изградња ОШ „Никола Тесла” у Лештанима

 

20210327 201201

COVID - 19 едукативни материјал

Календар

пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31



ЦИЉЕВИ ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА

Циљеви образовања и васпитања јесу:

1.Пун и усклађен интелектуални,емоционални,социјални,морални и физички развој сваког детета и ученика,у складу са његовим узрастом,развојним потребама и интересовањима;

2.Стицање квалитетних знања и вештина и формирање вредносних ставова,језичке, математичке, научне,уметничке,културне,медијске,техничке,финансијске и информатичке писмености,неопходних за наставак школовања и активну укљученост у живот породице и заједнице;

3.Развој стваралачких способности,креативности,естетске перцепције и укуса,као и изражавање на језицима различитих уметности;

4.Развој способности проналажења,анализирања,примене и саопштавања информација,уз вешто и ефикасно коришћење медија и инфомационо-комуникационих технологија;

5.Оспособљавње за решавње проблема,повезивање и примену знања и вештина у даљем образовању и свакодневном животу;

6.Развој мотивације за учење и оспособљавање за самостално учење и образовање током целог живота;

7.Развој свести о себи,самоиницијативе,способности самовредновања и изражавања свог мишљења;

8.Оспособљавање за доношење ваљаних одлука о избору даљег образовања  и занимања,сопственог развоја и будућег живота;

9.Развој кључних компетенција потребних за живот у савременом друштву;

10.Развој и практиковање здравог начина живота,свести о важности сопственог здравља и безбе-дности,потребе неговања и развоја физичких способности;

11.Развој свести о значају одрживог развоја,заштите и одржавања природе и животне средине, еко-лошке етике и заштите животиња;

12.Развој способности комуницирања,дијалога,осећања солидарности,квалитетне и ефикасне сарадње са другима и способности за тимски рад и неговање другарства и пријатељства;

13.Развијање способности за улогу одговорног грађанина,за живот у демократски уређеном и хума-ном друштву заснованом на поштовању људских и грађандких права,као и основних вредности правде, истине,слободе,поштења и личне одговорности;

14.Формирање ставова,уверења и система вредности,развој личног и националног идентитета, ра-звијање свести и осећања припадности држави Србији,поштовање и неговање српског језика и свог матерњег језика,традиције и културе српског народа,националних мањина и етничких заједница, других народа,развијање мултикултурализма,поштовање и очување националног и светског културног наслеђа;

15.Развој и поштовање расне,националне културе,језичке верске и узрасне равноправности и толеранције.

 

Полазне основе рада школе:

Основним образовањем и васпитавањем остварују се општи и посебни исходи,тако да ће ученици након завршеног основног образовања:

1.Имати усвојен интегрисан систем научно заснованих знања о природи и друштву и бити способни да тако стечена знања примењују и размењују;

2.Умети да ефикасно усмено и писмено комуницирају на српском,односно на српском и најмање једном страном језику користећи се разноврсним вербалним ,визуелним и симболичким средствима;

3.Бити функционално писмени у математичком,научном и финансијском домену;

4.Умети да ефикасно и критички користе научна знања и технологију,уз показивање одговорности према свом животу,животу других  и животној средини;

5.Бити способни да разумеју различите форме уметничког изражавања и да их користе за сопствено изражавање;

6.Бити оспособљени за самостално учење

7.Бити способни да прикупљају,анализирају и критички процењују информације;

8.Моћи да идентификују и решавају проблеме и доносе одлуке користећи критичко  и креативно мишљење и релевантна знања;

9.Бити спремни да прихвате изазове и промене уз одговоран однос према себи и својим активно-стима;

10.Бити одговорни према сопственом здрављу и његовом очувању;

11.Умети да препознају и уваже људска и дечја права и бити способни да активно учествују у њиховом остваривању;

12.Имати развијено осећање припадности сопственој породици,нацији и култури,познавати сопствену традицију и доприносити њеном очувању и развоју;

13.Знати и поштовати традицију,идентитет и културу других заједница и бити способни да сарађују са њиховим припадницима ;

14.Бити способни да ефикасно и конструктивно раде као чланови тима,групе,организације и заједнице.

 У овој  школској години истакнути су следећи задаци:

-школа је дужна да у овој школској години оствари све облике васпитно-образовног рада утврђене правилником о наставном плану и програму и да у том циљу доноси свој Годишњи план рада;

-Годишњим планом рада се утврђују време, место, начин и носиоци остваривања наставног плана и програма;

-да се од I доVIII разреда ради по плановима и програмима које је школа донела у складу са општим и посебним основама школског програма;

-да ће се организација образовно-васпитног рада у свим одељењима остваривати као полудневна настава;

-праћењем и анализом рада и резултата рада у протеклој години уочено је да нека питања из живота и рада школе у наредном периоду треба успешније остваривати:организованије чување и рационалније коришћење школских ресурса;осмишљеније предузимање мера да се расположива литература у библиотеци користи благовремено и стваралачки;још редовније посећивање угледних часова;да се редовније и отвореније разматрају искуства; много студиозније прилажење пословима у вези са непосредним радом одељенских старешина са ученицима; боља сарадња са родитељима појединих ученика који имају проблема у школи; боља организација слободног времена, благовременије реаговање на све проблеме; довођење рада стручних већа на виши ниво;

-ове школске године ће бити 47 одељења млађих разреда,и 45 одељења старијих разреда ;

-енглески језик ће учити ученици oд I до VIII разреда као обавезни наставни предмет;

-француски језик ће се изучавати oд V до VIII разреда са по 2 часа недељно као изборни наставни предмет;

-да ће ученици технику и технологију у V,VI, VII  и VIII разреду похађати по групама;

-да ће ученици информатику и рачунарство у V,VI ,VII и VIII разреду похађати као обавезни предмет ; 

-да ће се од I до VIII разреда остваривати верска настава и грађанско васпитање;

-да ће ученици од Vдо VIII разреда имати слободне наставне активности

-однос наставника према планирању, припремању и остваривањ упрограма ће бити на завидном нивоу;

-стручност наставника гарантоваће још бољи рад на остваривању задатака на реализацији наставних садржаја;

-потребно је побољшати постигнућа ученика релизовањем иницијалних,полугодишњих и годишњих тестова знања ученика;

-потребно  je побољшати резултате (нпр. на такмичењима у школи и ван ње и да обухват ученика из појединих дисциплина треба повећати с обзиром и на чињеницу да додела дипломе „Вук Караџић” зависи од пласмана ученика на овим такмичењима);

-потребна je организована и стална помоћ ученицима VIII разреда ради постизања добрих резултата на завршном испиту, и то пре свега предметних наставника српског језика ,математике,предмета из којих се полаже комбиновани тест, стручних сарадника и директора школе;

-потребно је укључивање родитеља у остваривање одређених програмских садржаја и других захтева што се показало корисним у протеклој школској години;

-да се на пословима и радним задацима наставног особља налазе углавном особе које имају воље, енергије и жеље да афирмишу свој рад и рад школе у целини;

-да се посебни програми васпитно-образовног рада реализују у потпуности и да тако ученици добију могућност да изразе своју креативност и интересовања,као и да добију пуну подршку запослених у настави и ваннаставним активностима;

Продужени боравак се организује у три групе и то :

ГРУПА ДОЛАЗАК ОДЛАЗАК
I 7.00 12.00
II 10.00 15.00
III 12.00 17.00

 

Планирани продужени боравак за ученике првог_разреда биће реализован по исказаним потребама родитеља.

У три групе продуженог боравка ради  троје учитеља:

Снежана Поповић,Младен Тадијановић и Славица Велимировић

 

Основна школа „Никола Тесла“, Винча

ПЛАН РАДА ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА ЗА ШКОЛСКУ 2023/2024. ГОД.

 

У школи се организује продужени боравак за ученике првог и другог разреда, а основни социопедагошки циљеви, који се остварују његовим радом су:

  • Развијање и неговање радних навика, 

  •  развој потенцијала детета, 

  • усмеравање ка самосталном раду и учењу, 

  • развијање моторичких способности, 

  • подстицање групног рада сарадње и дружења,

  •  развијање и неговање језичке и математичке писмености, -идентификовање ученика којима је потребан корективни рад у циљу постизања бољих резултата, 

  • примена правила о лепом понашању током боравка у учионици, трпезарији и школском дворишту,

  •  учење вештина спортског прихватања победе и пораза, подстицање на самоорганизовање групе за заједничке игре, усмеравање ка пријатељским односима и међусобном уважавању

 

Боравком ће бити првенствено обухваћени ученици:

-са тешкоћама у интелектуалном, емоционалном и социјалном развоју;

-који живе у непотпуним породицама;

-чије су укупне породичне прилике несређене;

-који живе у слабим стамбеним условима;

-чија оба родитеља раде у иностранству;

-ученици путници;

-чија су оба родитеља запослена.

 

 Рад у продуженом боравку се одвија кроз:

-реализацију часова учења

-израде домаћих задатака

-слободних активности 

-слободног времена.

 

Ученицима  у продуженом боравку, ће се плански и педагошки организовано задавати следеће тзв. припремних домаћих задатака:

Читање дечијих часописа и листова

Читање обавезне школске и домаће лектире

Учење краћих прозних и поетских текстова

Гледање и слушање одређених филмских представа

Посећивање културно- просветних, историских и других значајних знаменитих објеката

Израда мање сложених дидактичких материјала

 

Активности у слободном времену ученика имају првенствено рекреативно-забавни и стваралачки карактер и могу бити:

-Едукативне, 

-Радне

-Културно-уметничке

-Спортске и

-Забавне

Организују се на принципу слободе избора и добровољности. 

 

Ученици у продуженом боравку треба да усваје:

-хигијенске и здравствене навике

-да стекну одговоран однос према својим обавезама

-да самостално решевају домаћи задатак

-да искажу креативност

-да науче да решавају сукобе мирним путем

 

КОРЕКТИВНИ РАД СА УЧЕНИЦИМА

Садржај

Време

Извршиоци

-Евидентирање ученика којима је потребан корективно-пе-дагошки рад, упознавање са околностима у којима такво дете живи.

септембар и октобар

-ППС,наставници и учитељи

-Саветодавни рад са родитељима ученика којима је потре-бан корективно педагошки рад. 

током године

-Младен Тадијановић,наста-вници и учитељи

-Групни и индивидуални рад са ученицима.

током године

-Снежана Поповић,наста-вници и учитељи

-Сарадња у утврђивању нивоа захтева ученика у појединим наставним предметима.

током године

ППС

-Сарадња са различитим институцијама због ученика чија природа проблема превазилази оквире школског бављења.

током године

психолог и педагог

-Евидентирање ученика са проблемима у физичком развоју

септембар

-Наставници физичког ва-спитања и учитељи

-Саветодавни рад са родитељима ученика који имају про-блема у физичком развоју.

током године

-Младен Тадијановић и  на-ставници физичког васпи-тања

-Групна и индивидуална корективна гимнастика

током године

-Снежана Поповић и наста-вници физичког васпитаља

-Евидентирање ученика са проблемима у говору.

септембар

-Јелена Стојадиновић  и   Снежана Поповић

-Саветодавни рад са родитељима ученика који имају говорних проблема.

током године

-Јелена Стојадиновић  и   Снежана Поповић

-Индивидуални корективни рад- говорне вежбе.

током године

-Јелена Стојадиновић и   Снежана Поповић

ПЛАН И ПРОГРАМ ОБРАЗОВНО- ВАСПИТНОГ РАДА ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА ЗА ШКОЛСКУ 2023/24. ГОДИНУ

 

Месец

Самостални рад ученика

Занимања у слободно време

Циљеви и задаци

IX

Самостални рад, часови учења и израде домаћих за-датака одвијају се у зависности од програма предви-ђених планом и програмом редо-вне наставе па се као такви не пла-нирају посебно.

-Формирање васпитне групе

-Упознавање деце кроз игру и избор руководства групе

-Спортске игре и такмичења у школском дворишту

-Литерарне и ликовне акти-вности на тему: „Школе су велики и чудни дворци“. Израда паноа и уређивање учионице.

-Читање школске лектире и дечије штампе

-Развијање другарства и осећаја припадности групи. Развијање та-кмичарског духа и осећаја за по-штовање правила игре. Богаћење речника и развијање маште.

X

 

-Обележавање Дана школе рецитовањем пригодних пе-смица

-Радионице на тему:,,Шта знам о саобраћају“.Обеле-жавање дечије недеље


-Гледање ТВ-програма, играње друштвених и дида-ктичких игара, спортске и такмичарске игре у шко-лском дворишту

Пројекат „Златна јесен“

-Неговање традиције.

 Развијање свести о важности опреза у саобраћају. Упознавање са променама у природи, развијање маште. 

-Развијање и неговање осећаја хуманости. 

 

-Боравак на свежем ваздуху

XI

 

-Јесењи мотиви. Јесен нам дарује плодове своје

-Уређивање паноа и учио-нице

-Спортске активности у школском дворишту

-Слушањемузике


-Психолошкерадионице

-Упознавање природе и развијање еколошке свести. 

-Развијање такмичарског духа.

 

-Развијање културе слушања и разумевања слушане музике.

-Развијање свести о себи.

XII

 

-Пројекат: Новогодишња чаролија:

-прављење новогодишњих  јелкица од украсног папи-ра,прављење новогодишњих лампиона,прављење ново-годишњих честитки,израда  Снешка Белића од пласти-чних чаша, и израда паноа за Божић

-Развијање еколошке свести. Разијање маште, стваралаштва, осећаја за естетско уређивање простора у коме боравимо. 

Неговање традиција и обичаја

 

-Обележавање дана Светог Саве рецитовањем приго-дних песмица и уређивањем паноа

-Израда ликовних и литера-рних радова на тему:,,Зима зима епа шта је“

-Боравак на свежем ваздуху и игре на снегу

-Психолошкерадионице

-Неговање традиције и обичаја. 

 

-Развијање маште и смисла за писмено изражавање. 


-Боравак на свежем ваздуху.


-Развијање свести о себи.

II

 

-Читање дечије штампе и школске лектире

-Обележавање дана вино-градара (Свети Трифун)

-Дан розе мајца“  Међународни дан против вршњачког насиља

-Такмичење у изговарању брзалица и постављању за-гонетки

-Гледање ТВ-програма и цртаних филмова

-Психолошке радионице

-Богаћење маште и речника као и ликовног изражавања кроз симболе.

-Превенција против насиља. 


Развијање такмичарског духа.

-Развијање правилног односа према медијима.

III

 

-Израда честитки за 8. Март

-Израда и паковање поклона за маме,ликовне и литера-рне активности на тему: ,,ајлепша мама на свету“, уређивање паноа на исту тему

-Весници пролећа


-Спортске игре и такмичења у школском дворишту

Развијање и неговање љубави и пажње према ближњима. Развијање маште и стваралаштва.


-Развијање еколошке свести и љубави према природи.

-Развијање свести о потреби бора-вка на свежем ваздуху, развијање такмичарског духа.

IV

 

-Спортске активности и игре у природи

-Пројекат“Кад бираш, бирај здраво“

-Шарање ускршњих јаја и израда корпица за њих

-Уређивање паноа на тему: ,,Ускрс“

-Драматизација научених текстова

-Дидактичке игре, гледање ТВ-програма

-Развој свести о значају боравка на свежем ваздуху.

-Развијање свести о здравој исхрани

-Неговање традиције.  


-Развијање маште и стваралаштва.


-Подстицање способности уживљавања у улоге.

-Учење кроз игру. Развијање правилног односа према медијима.

V

 

-Ликовне и литерарне акти-вности на тему:,,Мај, најле-пши месец“

-Радионица на тему дечијих права

-Излети, посете и шетње, обилазак установа у месту

-Спортске игре и такмичења у школском дворишту

-Подстицање маште и културе пи-сменог изражавања. 


-Развој свести о себи. 


-Упознавање околине и рада уста-нове у месту. 

-Боравак на свежем ваздуху. Разви-јање такмичарског духа и осећаја за поштовање правила игре.

VI

 

-Ликовне и литерарне акти-вности на тему: „Ближи се ближи лето“

-Спортска такмичења и игре у школском дворишту

-Анализа рада наше заједни-це,изложба ученичких радо-ва

-Развијање маште.Неговање култу-ре писменог и ликовног изражава-ња.

-Развијање спортског и такмича-рског духа.

-Развијање способности анализе свог рада и самокритичности.

Годишњи план рада школске и ваншколске сарадње продуженог боравка за школску 2023/24. годину.

 

Месец

Сарадници

Облик сарадње

IX

-Родитељи, директор, психо-лог, педагог, наставници редо-вне наставе

-Формирање васпитне групе, израда педагошке докуме-нтације, набавка потребних средстава за рад. Договор о раду, развијање културних, хигијенских, и радних нави-ка. Побољшавање услова боравка рада набавком игра-чки и средстава потребних за рад.

X

-Родитељи, психолог, педагог, наставници редовне наставе

-Свакодневни контакт са родитељима у циљу бољег упознавања социјалних и материјалних прилика у по-родици. Консултација са психо-педагошком службом у циљу унапређивања метода и организације рада. Посе-та библиотеци. Учешће у обележавању дечије недеље.

XI

-Родитељи, психолог, педа-гог, наставници редовне на-ставе

-Свакодневни индивидуални разговори са родитељима и разговори за време дана отворених врата. Сарадња са психо-педагошком службом ради организације психо-лошких радионица. 

XII

-Родитељи, наставници редо-вне наставе

-Свакодневни индивидуални разговори са учитељима у циљу сагледавања постигнутих резултата у раду уче-ника. Разговори са родитељима у циљу анализе пости-гнутих резултата рада. Учешће у новогодишњем маске-мбалу у сарадњи са учитељима.

I

-Родитељи, психолог, педа-гог, наставници редовне на-ставе

-Анализа васпитно-образовног рада и успеха ученика. Пружање помоћи ученицима који имају потешкоће у савладавању предвиђених садржаја.

II

-Родитељи и наставници редовне наставе

-Анализа и разговор о дисциплини ученика у проду-женом боравку. Посета библиотеци у циљу упознавања ученика са средствима масовних комуникација као и упознавање са руковањем апаратима.

III

-Родитељи, наставници редо-вне наставе

-Израда честитки и поклона за маме. Организовање при-редбе за 8. март или осмомартовске продајне изложбе. 

IV

-Родитељи, психолог, педа-гог, наставници редовне на-ставе

-Свакодневни разговори са родитељима и наставници-ма о успеху ученика у циљу постизања што бољих резу-лтата у школском учењу. Учешће у Вашару стварала-штва.

V

-Родитељи, психолог, педа-гог, наставници редовне на-ставе, стручњаци археоло-шког налазишта.

-Индивидуални разговори у циљу побољшања успеха ученика. Посета археолошком налазишту „Бело брдо“ у Винчи.

VI

-Родитељи, наставници редо-вне наставе

-Анализа успеха ученика на крају школске године. За-вршно дружење. 

ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА СТРУЧНОГ АКТИВА ЗА ШКОЛСКО  РАЗВОЈНО ПЛАНИРАЊЕ   (школска 2023/24.година)

Координатор:Виола Ћук

 

ВРЕМЕ

САДРЖАЈ РАДА

ИЗВРШИОЦИ

септембар

1.Конституисање стручног актива

2.Упознавање чланова тима са извештајем о раду у шк.2022/23.години


3.Израда Плана активности из Развојног плана школе за шк.2023/24.г. 


4.Договор о даљој реализацији  пројектних активности на тему Путо-вање у прошлост нашег краја 

-Виола Ћук

-Виола Ћук и Марија Марковић

-Чланови стручног актива  ШРП

-Бранислав Живко-вић, Татјана Илић, Татјана Арсић и чла-нови СА за ШРП

октобар

5.Сарадња са стручним већима и школским тимовима  у реализацији планираних активности из ШРП 


6.Реализација радионица и пројектних  активности из Плана активности РПШ за текућу школску годину 

-Координатори шко-лских тимова и ру-ководиоци већа

-Виолета Сандуло-вић, Весна Будимир, Весна Ђорђевић и Бранка Алимпијевић 

новембар

7.Сарадња и договор са СВ везана за планирање и реализацију проје-ктних активности везаних за обележавање Светског дана науке и обе-лежавање значајних датума

 

8.Праћење реализације радионица и  пројектних активности

-Снежана Ракић,Љ.Јо-вић, М.Стаменковић,

Ивана Живанчевић Вулетић ,Данијела Миликић и руково-диоци СВ

-Виола Ћук

децембар

9.Сарадња са СА за развој школског програма и координисање рада са осталим стручним тимовима у школи


10.Процена реализованих активности и предлози за унапређење рада 

-Виола Ћук,Марија Марковић и Снежа-на Ракић

-СВ, тимови, ОС

јануар/фебруар

11.Самопроцена реализованих активности у првом полугодишту 


12.Договор о раду у другом полугодишту

-Виола Ћук и Ма- рија Марковић

-Чланови стручног актива ШРП

март

13.Реализација акција, предавања, радионица планираних школским развојним планом и разматрање потешкоћа у реализацији плана. 

-ОС, ППС и руко-водиоци СВ

април/мај

14.Договор о реализацији планираних активно-сти из школског развојног плана и пројектним активностима

15.Извештавање представника стручних органа школе о реализацији остварених садржаја

-Татјана Арсић и Данијела Миликић

-Тања Илић ,Жарко Станковић и Марија Марковић

јун

16.Евалуација реализованих садржаја


17.Израда извештаја о раду за  шк.2023/24.год.

18.Израда плана рада и плана активности  за наредну школску годину


19.Извештавање Наставничког већа и стручних већа и тимова о реа-

лизацији активности у  шк.2023/24.години

-Виола Ћук и Ма- рија Марковић

-Виола Ћук 

-Виола Ћук и чланови СА за ШРП

-Виола Ћук

 

СПИСАК ЧЛАНОВА ШКОЛСКИХ ТИМОВА

РЕДАКЦИЈА ВИНЧАНСКОГ ПИСМА

( ШКОЛСКИ ЧАСОПИС )

ТИМ ЗА УРЕЂЕЊЕ ШКОЛЕ

СТРУЧНИ АКТИВ ЗА РАЗВОЈ ШКОЛСКОГ ПРОГРАМА

1.Томислав Теофиловић

2.Зорица Брцан

3.Наташа Ђаниш

4.Сања Златановић

5.Драгана Радмановић    

6.Марина Попађиноски

7.Бранка Алимпијевић

8.Милица Крсмановић

9.Весна Слијепчеић

10.Силвана Христов

1.Ненад Бјелобаба       17.Татјана Павловић

2.Растко Гулан              18.Маја Анђелковић

3.Сандра Бабић.....        

4.Драган Павловић

5.Драгољуб Чупковић  .

6.Снежана Поповић

7.Драгана Станковић

8.Данијела Миљковић

9.Милоје Апостоловић

10.Лидија Сојкић

11.Сања Златановић

12.Тања Војиновић

13.Мирјана Илић

14.Јасмина Васковић

15.Вера Трендафилоски 

16.Невена Јагодић

1.Снежана  Ракић        

2.Драгољуб Гачић          

3.Виола Ћул

4.Маја Мартић

5.Дивна Баштовановић

6.Марина Попађиноски

7.БиљанаМилев

8.Зорица Радивојевић

9.Милена Новаковић

10.Михаило Миловановић

ТИМ ЗА ЗАШТИТУ ОД ДИСКРИМИНАЦИЈЕ,НАСИЉА,ЗЛОСТАВЉАЊА И ЗАНЕМАРИВАЊА

СТРУЧНИ АКТИВ ЗА  ШКОЛСКО  РАЗВОЈНО ПЛАНИРАЊЕ

1.Драгољуб Гачић                                          13.Драгана Ранковић    

2.Биљана Бранковић                                      

3.Мирјана Стаменковић                                

4.Снежана Ракић

5.Виола Ћук

6.Љиљана Јовић

7.Валентина Шербић

8.Драгана Радмановић

9.Сузана Ристић

10.Дражена Вјештица

11.Тања Војиновић

12.Весна Писаревић

1.Виола Ћук                            15.Весна Путниковић           

2.Драгољуб Гачић                  16.Станица Јанковић

3.Ненад Бјелобаба                  17.Данијела Миликић              

4.Јована Петровић                  18.Татјана Илић                   

5.Виолета Сандуловић           19.Љиљана Јовић

6.Весна  Будимир

7.Тања Арсић          

8.Сузана Ристић      

9.Сузана Момић.                

10.Марија Марковић

11.Ивана Живанчевић           

12.Весна Ђорђевић                

13.МирјанаСтамeнковић             

14.Милоје Апостоловић



ТИМ ЗА ПРИПРЕМУ ПРИРЕДБИ У ШКОЛИ

ТИМ ЗА САМОВРЕДНОВАЊЕ

ТИМ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНУ ОРИЈЕНТАЦИЈУ УЧЕНИКА

1.Марина Попађиноски

2.Весна Путниковић

3.РужицаМиљковић

4.Невена Ђукановић

5.Драгана Радмановић

6.Биљана Милев

7.Љиљана Живановић

8.Силвана Христов

9.Бранка Алимпијевић

10.Слободанка Чокеша

11.Иван Топаловић

12.Јелена Вишњић

13.Мелита Петковић

14.Валентина Шербић

15.Богдан Јукић

16.Драган Вукомановић

17.Славица И. Младеновић

1.Стефан Степановић

2.Милена Ђендић

3.Наташа Ђаниш 

4.Маја Мартић

5.Михаило Миловановић

6.Љиљана Николић

7.Снежана Калађурђевић

8.Љиљана Јовић

9.Кристина Стојсављевић

10.Бојана Лековић

11.Јована Лајхнер

12.Наташа Миодраговић

13.Љубица Крстић

14. Марина Лукић

15.Невена Јагодић

1.Јелена Стојадиновић

2.Виола Ћук

3.Мирјана Стаменковић

4.Снежана Ракић

5.Весна Писаревић

6.Данијела Миликић

7.Бранка Мијовић

8.Вера Шалипур

9.Станица Јанковић

10.Славица Младеновић

11.Љиљана Николић

12.Зорица Брцан

13.Ивана Живанчевић

14.Богдан Јукић

15.Марина Попађиноски

16.Љиљана Јовић

ТИМ ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ

1.Драгољуб Гачић                            9.Драгана Радмановић

2.Светлана Јакшић                           10.Љиљана Живановић

3.Светлана Суводолац                     11.Биљана Ковић-Ђурђевић

4.Снежана Ракић                              12.Лидија Сојкић

5.Љиљана Јовић

6.Јелена Вишњић 

7.Драгана Мегла 

8.Весна Слијепчевић 

ТИМ ЗА ЗАШТИТУ ДЕЦЕ НА ИНТЕРНЕТУ

ТИМА ЗА САРАДЊУ СА РОДИТЕЉИМА

ТИМ ЗА ИНКЛУЗИЈУ

1.Зорица Радивојевић

2.Вера Шалипур

3.Бранка Алимпијевић

4.Бранислав Живковић

5.Мирјана Стаменковић

6.Богдан Јукић

7.Мелита Петковић

8.Маја Мартић

9.Мирјана Личина

10.Светлана Јакшић 

.

1.Бојана Коџић

2.Гордана Томић

3.Милица Матичић

4.Сања Златановић

5.Дражена Вјештица

6.Милица Симић

7.Љиљана Живановић

8.Гордана Тошић

9.Снежана Поповић

10.Данијела Миљковић

11.Сузана Момић

1.Мирјана Стаменковић(коорд..)

2.Снежана Ракић

3.Љиљана Јовић

4.Виола Ћук

5.Вера Танасијевић

6.Зорица Брцан

7.Јована Петровић

8.Славица М.Ивановић

9.Тања Николић

10.Тања Арсић

11.Ивана Живковић

12.Беким Емини 

ТИМ ЗА РАЗВОЈ МЕЂУПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНЦИЈА И ПРЕДУЗЕТНИШТВА

ТИМ ЗА САРАДЊУ СА ЦРВЕНИМ  КРСТОМ

1.Снежана Ракић 

2.Љиљана Јовић

3.Бранка Алимпијевић

4.Александра Борисов 

5.Дражена Трајковић 

6.Љиљана Николић кординатор Тима

7.Ивана Јанковић 

8.Мирјана Стаменковић 

9.Виола Ћук,

10.Силвана Христов

11.Далиборка Турајлић 

1.Драгана Радмановић

2.Оливера Пешут

3.Драгана Станковић

4.Милица Матичић

ТИМ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ 

ТИМ ЗА WEB ПРЕЗЕНТАЦИЈУ ШКОЛЕ

ТИМ ЗА ДЕЧЈУ НЕДЕЉУ

1.Славица И. Младеновић

2.Ненад Бјелобаба 

3.Драгољуб Гачић

4.Татјана Војиновић

5.Љиљана Николић

6.Биљана Милев

7.Виола Ћук

8.Марија Марковић

1.Томислав Теофиловић 

2.Вера Шалипур 

3.Ненад Бјелобаба

4.Милица Штрбац

1.Дражена Вјештица

2.Ружица Миљковић

3.Татјана Јовановић Павловић

4.Весна Ђорђевић

5.Виолета Сандуловић

6.Тања Николић

7.Слободан Животић

 

ПРОГРАМ РАДА УЧЕНИЧКОГ ПАРЛАМЕНТА

Координатор:Јелена Стојадиновић

шк.2023/24.г.

ЧЛАНОВИ: Председник: Виктор Парезановић 7/7, Заменик - Милица Живковић 8/3, Записничар - Ања Стојановић 8/6, Школски одбор - Лука Ђуришић 8/4, Ања Томић 7/12, Тим за самовредновање - СараАнђелковић 8/2, Јована Тодоровић 8/3, Ања Стојановић 8/6, Тим за инклузију - Нађа Ристић 7/6, Андреа Стефановић 8/6, Тим за школско развојно планирање - Никола Николић 7/11, Анита Младеновић 7/11, Стручни актив за развој школског програма - Лена Миленовић 7/4, Стефан Богдановић 7/6

САДРЖАЈ   РАДА

ВРЕМЕ

САРАДНИЦИ И    ИЗВРШИОЦИ

-Конституисање УП

-Избор руководства УП (председника,потпредседника, записничара).

-Усвајање мишљења и предлога о годишњем програму рада школе за 2023/24.г.

-Усвајање мишљења и предлога о годишњем програму рада УП за 2023/24.г.

Септембар

-Ученици чланови УП, координатор ра-да УП

-Обележавање Дечије недеље учешћем на тематском скупу  представника свих УП Србије у Народној скупштини Републике Србије.

-Усвајање мишљења и предлога о Пословнику рада УП.

-Избор представника ученика за присуство седницама НВ, школског одбора.

-Избор ученика за рад у школским тимовима :тим за за-штиту деце од насиља и злостављања, тим за школско ра-звојно планирање, тим за самовредновање рада школе, тим за инклузију,тим за ПО,тим за обезбеђивање квалитета рада и развоја установе.

Октобар

-Ученици чланови УП,координатор ра-да УП,представници УП школа широм Србије 

-Извештај о посети представника нашег УП тематском скупу у Народној скупштини Републике Србије.

-Трибина о толеранцији и прихватању различитости ученика са специјалним образовним потребама а у вези са применом инклузивног образовања у редовној настави.

Новембар

-Председнк УП, коо-рдинатор рада УП, гости учесници три-бине,

-Усвајање мишљења и предлога о правилима понашања у школи и мерама безбедности ученика.

-Предлог акција и задужења чланова УП за реализацију планираних акција

Новембар

-Председнк УП,коо-рдинатор рада УП, гости учесници три-бине,

-Усвајање мишљења и предлога о реализацији развојног плана школе.

-Усвајање мишљења и предлога о извођењу допунских и додатних часова, секција, слободних активности, екску-рзија      .

-Предлог акција УП из области спорта, културе, комуника-ција...

Децембар

-Ученици чланови УП, координатор УП

-Анализа остварених акција, извештај о раду УП  током првог полугодишта.

-Иницијативе чланова УП и начини реализације.

ЈануарФебруар

-Ученици чланови УП, чланови тимова, председник УП

-Трибина о чувању и начинима уређивања школског простора.

-Трибина УП ( тема по избору чланова УП)

Март

-Ученици чланови УП, гости трибине, координатор рада УП

-Трибина о сарадњи ученика ,наставника, стручних сара-дника и директора и атмосфери у школи.

-Трибина о учешћу на спортским и другим такмичењима и организацији свих манифестција у школи.

Април

-Ученици чланови УП, гости седнице, координатор рада УП

-Анализа остварених активности.

-Ја ,пре и после учествовања у раду УП

-Извештајо извршеном самовредновању

Мај

-Ученици чланови УП


-Директор

-Препоруке, савети и предлози будућим члановима УП

Јун

-Ученици чланови УП

 

 

ПРОГРАМ РАДА УЧЕНИЧКОГ ПАРЛАМЕНТА

шк.2022/23.г.

САДРЖАЈ   РАДА

ВРЕМЕ

САРАДНИЦИ И    ИЗВРШИОЦИ

-Конституисање УП

-Избор руководства УП (председника,потпредседника, записничара).

-Усвајање мишљења и предлога о годишњем програму рада школе за 2022/23.г.

-Усвајање мишљења и предлога о годишњем програму рада УП за 2022/23.г.

Септембар

-Ученици чланови УП, координатор ра-да УП

-Обележавање Дечије недеље учешћем на тематском скупу  пре дставника свих УП Србије у Народној скупштини Р. Србије.

-Усвајање мишљења и предлога о Пословнику рада УП.

-Избор представника ученика за присуство седницама Н.већа, школског одбора.

-Избор ученика за рад у школским тимовима :тим за за-штиту деце од насиља и злостављања, тим за школско ра-звојно планирање, тим за самовредновање рада школе, тим за инклузију,тим за ПО,тим за обезбеђивање квалитета рада и развоја установе.

Октобар

-Ученици чланови УП.координатор ра-да УП,представници УП школа широм Србије 

-Извештај о посети представника нашег УП тематском скупу у Народној скупштини Р. Србије.

-Трибина о толеранцији и прихватању различитости ученика са специјалним образовним потребама а у вези са применом инклузивног образовања у редовној настави.

Новембар

-Председнк УП, коо-рдинатор рада УП, гости учесници три-бине,

-Усвајање мишљења и предлога о правилима понашања у школи и мерама безбедности ученика.

-Предлог акција и задужења чланова УП за реализацију планираних акција

Новембар

-Председнк УП, коо-рдинатор рада УП, гости учесници три-бине,

-Усвајање мишљења и предлога о реализацији развојног плана школе.

-Усвајање мишљења и предлога о извођењу допунских и додатних часова, секција, слободних активности, екску-рзија      .

-Предлог акција УП из области спорта, културе, комуника-ција...

Децембар

-Ученици чланови УП, координатор УП

-Анализа остварених акција, извештај о раду УП  током првог полугодишта.

-Иницијативе чланова УП и начини реализације.

Јануар Фебруар

-Ученици чланови УП, чланови тимова, председник УП

-Трибина о чувању и начинима уређивања школског простора.

-Трибина УП ( тема по избору чланова УП)

Март

-Ученици чланови УП, гости трибине, координатор рада УП

-Трибина о сарадњи ученика ,наставника, стручних сара-дника и директора и атмосфери у школи.

-Трибина о учешћу на спортским и другим такмичењима и организацији свих манифестција у школи.

Април

-Ученици чланови УП, гости седнице, координатор рада УП

-Анализа остварених активности.

-Ја ,пре и после учествовања у раду УП

-Извештајо извршеном самовредновању

Мај

-Ученици чланови УП


-Директор

-Препоруке, савети и предлози будућим члановима УП

Јун

-Ученици чланови УП

 
 
 
 
Ученички парламент 2020/21.
 
У припреми  
 
 
КОНТАКТ:e-mail :Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

     

Ученички парламент 2019/20. 

Координатор рада Ученичког парламента је логопед школе Дивна Милошевић

За УП се каже да је то ФОРУМ ЗА ТРЕНИРАЊЕ ДЕМОКРАТИЈЕ, јер нама ученицима омогућава демократски начин удруживања како би заступали интересе свих ученика у школи и узели активну улогу у процесу доношења одлука које се нас непосредно тичу. Зато УП представља и први корак ка демократији јер се кроз учешће у његовом раду, ми млади, учимо уважавању различитости, култури дијалога и осталим вредностима демократије.   

Ученички Парламент је репрезентативно тело унутар школе које оснивају, бирају и чине сами ученици и његово оснивање је слободно и законом загарантовано.

    

Ми ученици, најбоље разумемо своје потребе, најбоље препознајемо наше проблеме. Кроз УП, омогућавамо школи да нам што боље изађе у сусрет.На тај начин подстичемо однос разумевања и уважавања ученика са једне стране и наставника и управе са друге стране. Али,ми желимо и да утичемо на развој укупног друштвеног живота локалне заједнице кроз сарадњу са институцијама и организацијама које воде бригу о  нама младима. Зато је неопходно да сви субјекти у школи и локалној заједници, прихвате УП као поузданог партнера у различитим активностима.

Ми нисмо институција за ''једнократну употребу'', већ настављамо са радом из године у годину,са сваком новом генерацијом у другом саставу али са истим циљем – ДА НАМ СВИМА БУДЕ БОЉЕ!

Руководство Ученичког парламента: председник Ана Марија Гајић 8/8, потпредседник Лазар Антић 7/3, записничарка Милица Борковић 8/5. 

7/1 - Теодора Трајковић и Невена Лалић

7/2 - Павле Петровић и Анђела Стоилковић

7/3 - Лазар Антић и Вук Митровић

7/4 - Теодора Арсенијевић и Теодора Митровић

7/5 - Ирена Мијатовић и Милица Комјеновић

7/6 - Вукашин Ивановић и Анастасија Стефановић

7/7 - Тамара Панић и Лепосава Павковић

7/8 - Кристина Веселиновић и Мина Радовановић

7/9 - Анђелија Ђорђић и Мина Иванчевић

7/10 - Теодора Теодоровић и Теодора Спасојевић

7/11 - Елена Матејић и Исидора Петровић

8/1 - Матеја Станојевски и Мартина Миленковић

8/2 - Марија Седларевић и Николета Пешић

8/3 -Теа Ракетић и Катарина Тодоровић

8/4 - Андријана Бјелопавлић и Владимир Предолац

8/5 - Милица Борковић и Марко Миленковић

8/6 - Сана Нинић и Михајло Савић

8/7 - Анђела Здравковић и Тијана Спасић

8/8 - Ана Марија Гајић и Лазар Гачевић

8/9 - Ања Милошевић и Анђела Баста

8/10 - Лазар Крчмар и Александар Матејић

8/11 - Кристина Рикић и Александра Аничић

 

Тим за заштиту деце од насиља и злостављања: Ирена Мијатовић 7/5, Мина Иванчевић 7/4.

Тим за школско развојно планирање: Анђела Здравковић 8/7, Теа Ракитић 8/3.

Тим за самовредновање рада школе: Милица Борковић 8/5, Невена Лалић 7/1.

Тим за инклузију: Матеја Станојевски 8/1, Лазар Гачевић 8/8.

Тим за ПО: Тамара Панић 7/7, Лепосава Павковић 7/7.

Тим за обезбеђивање квалитета рада и развоја установе: Лазар Крчмар 8/10, Владимир Предолац 8/4.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018/19.

Руководство Ученичког парламента: председник Ана Марија Гајић 7/8, потпредседник Валентина Петковић 8/3, записничар Ања Радовојевић 7/1

Чланови Ученичког парламента:

7/1 Ања Радивојевић, Милица Николић

7/2 Марија Седларевић, Невена Манојловић

7/3 Никола Добре, Дејан Турајлић

7/4 Андријана Бјелопавлић, Владимир Предолац

7/5 Тијана Марјановић, Дамјан Срдановић

7/6 Сана Нинић, Елена Поповић

7/7 Анђела Здравковић, Јован Вучковић

7/8 Ана Марија Гајић, Ленка Стојковић

7/9 Катарина Ракић, Катарина Матић

7/10 Робин Николић, Нилолина Николић

7/11 Вања Стевановић, Александар Николић

8/1 Андреа Јевтић, Милица Којић

8/2 Јована Цветковић, Николина Мемаровић

8/3 Валентина Петковић, Александра Ђуришић

8/4 Андриа Петровић, Алекса Коцић

8/5 Јован Ристић, Марија Котлаја

8/6 Јована Петковић, Алекса Банковић

8/7 Лазар Митић, Марија Гајић

8/8 Богдан Репановић, Дуња Радовановић

8/9 Анђела Вуди, Мина Радинаревић

8/10 Анђела Косовац, Анђела Ђошевски

8/11 Леонора Живановић, Илија Милосављевић

Ученици који су у парламенту присутни су и учествују у раду: Тима за заштиту деце од насиља и злостављања, за Школско развојно планирање, Самовредновање рада школе, Тим за ПО,Председник и потпредседник УП присуствују седницама Наставничког већа и Школског одбора. Такође учествују у раду Тима за обезбеђивање квалитета и развој установе. 

 

Предмет

Презиме и име наставника

Разреди и одељења

Српски језик

Наташа Миодраговић

5-9.6-4.7-3и5.8-2.

Слободанка Чокеша

5-3и5. 7-1и9.  

Оливера Кличковић

5-7и8.7-7и8 .

Сузана Дојчиновић

6-3.7-6и10.8-3и9.

Силвана Христов

5-2и6.6-9.    8-4.

Богдан Јукић

5-4и10.6-5.7-2.

Татјана Арсић

6-1и12.7-4.8-1и5.

Марина Попађиноски

5-1.6-6и10.8-6и10.

Милица Живановић

5-11. 6-11.7-11. 8-11.

Маја Исаеска

6-7и8.6-2.8-7 и 8

Француски језик

Марина Лукић Марјановић

5-2,4и 6.6-4,9и12.8-1,3и5.

Јелена Суботић

5-5и11.6-11.7-5,9и11.8-2,4и11.

Милица Крсмановић 

5-10.6-1,3и5.7-2,4,6и10.8-9.

Данијела Миликић 

5-1,3и9.6-2и10. 7-1и3.8-6и10.

Дејан Јабучанин

5-7и8.6-6,7и8.7-7и8.8-7и8.

Ликовна култура

Татјана Илић

5-7,8и9.6-7и8.7-1,3,5,7,8и9.8-2,4,6,7,8и10.

Дражена Трајковић 

5-1,2,3,5и11.6-1,2,3,4,6,9,10и11.7-11.8-11.

Тања Николић  

5-4,6и10.6-5и12.7-2,4,6,и10.8-1,3,5и9.

Музичка култура

Јасминка Мирковић

5-7,8и10.6-1,3,7,8и12.7-2,7и8.8-3,5,7,8и9.O-1ч

Ружица Миљковић

5-2,4и6.6-5,6и9.7-3,4,6и10.8-1,2,4и6.Х-3ч.

Невена Ђукановић

5-1,3,5,9и11.6-2,4,10и11.7-1,5,9и11.8-10и11.

Историја

Невена Јокановић

5-7и8.6-2,6,7и8.7-5,7и8.8-7и8.

Бранислав Живковић

5-2,4и5.6-1,4,9и12.7-3.8-4,6и9 .

Драгана Мегла

5-6и10.6-3и5.7-2,4,6и10.8-1,3и5.

Стела Бошњак

5-1,3,9и11.6-10и11.7-1,9и11.8-2,10и11.

Географија

Дивна Баштовановић

5-1,3,5и9.6-2,6и11.7-1,3и5.8-4и6.

Јована Илић

5-7,8 и11.6-7и8.7-7,8и11.8-7,8и11.

Биљана Ђурђевић-Ковић

5-4и6.6-3,4и10.7-2,6и9.8-1,2и10.

Далиборка Турајлић 

5-2и10.6-1,5,9и12. 7-4и10.8-3,5и9.

Математика

Весна Слијепчевић 

5-1и5.6-2.8-2и6.

Зорица Јанковић

6-6.7-3и5. 8-4и10.

Марина Петковић

5-3и9.6-4и10.7-1и 9.

Ивана Живковић

6-1и12.8-3,5 и 9.

Драган Павловић   

5-2,4и6.7-2и6.8-1.

Јелена Аћимовић

5-10.6-3,5и9.7-4и10.

Александра Борисов

5-7и8.7-7и8.8-7и8

Сузана Ристић

6-7и85-11.6-11.7-11.8-11.

Физика

Маја Мартић

6-6,7и8.7-1,7,8и9.8-4,7и8.

Милица Симић

6-1,3,5и9.7-6и10.8-1,3,5и9.

Татјана Војиновић

6-2,4,10и12.7-2,3,4и5.8-2,6и10. 

Југослава Аћимовић

6-11.7-11.8-11.

Биологија

Славица Младеновић 

5-3,5и9.6-2,4и10.7-1и3.8-6и10.

Јована Лајхнер

5-7и8.6-7и8.7-5,7,8и9.8-7и8.

Ивана Вулетић

5-1,2и4.6-1,3и6.7-6и10.8-1 и 3.

Ивана Јанковић

5-6и10.6-5,9.и12.7-2.и4.8-2,4.и5.

Сандра Бабић

5-11.6-11.7-11.8-9и11.

Хемија

Јелена Николић

7-11.8-11.

Драгана Живковић

7-4,6,7.и8.8-1,3,5,7,8и9.

Драгољуб Чупковић

7-1,2,3,5,9и10.8-2,4,6и10.

Техника и технологија

Андријана Марковић

5-2и9.6-2,6и6.7-1,3и5.8-4и6.

Ивана Динић

5-4,6и10.6-1,5и12. 8-1.и5..

Вера Трендафилоски 

6-4и10.7-1,3,5и9.8-2,4,6и10.

Зорица Радивојевић 

5-2,4,6и10.6-3,5и9.8-1,3и9.

Милош Ђорић

5-7и8.6-7и8.7-2,4,6,7,8и10.8-7и8.

Ненад Бјелобаба

5-8.

Жарко Станковић

5-1,3,5,5и9.6-2,4и10.7-9.8-2и10.

Вера Шалипур

5-1и3.

Милица Штрбац

6-1,3,9и12.7-4,6и10.8-3,5и9.

Југослава Аћимовић

5-7.6-7и8.7-7и8.8-7и8.

Маја Маринковић

5-11.6-11.7-11.8-11.

Физичко васпитање

Сузана Момић 

5-2и4.6-9.7-2и4.8-1и3.      (5-2-два часа)

Станица Јанковић 

5-1и9.6-2.7-1и5.8-4и10.    (5-9-два часа)

Растко Гулан 

5-7и8.6-8.7-7и8.8-7и8.   (5-7-два часа)

Дубравка Косић

5-6и10.6-1.7-6и10.8-5и9.     (5-10-два часа)

Александар Марковић

5-2,7и10.6-3,5,7и12.      ( 5-2,7и10-по један час )  

Слободан Животић

5-3и5.6-6.7-3и9.8-2и6.      (5-5-два часа)

Михаило Миловановић 

5-11.6-4,10и11.7-11.8-11    ( 5-5и9-по један час

Енглески језик

Милена Ђендић

1-2,6и11.2-11.3-11.4-1,5и11.6-1и9. 

Мирјана Личина 

1-4,9и10.2-1,3,5,9и10.3-6.4-3.

Љубица Крстић

1-5.5-6и10.6-3,5и12.7-6и10.8-2и10.

Биљана Бранковић 

3-2и4.5-2и4.7-2и4.8-1,3,5и9.

Зорица Брцан 

1-7,8и12.2-7,8и12.3-8и12.4-8.7-7

Љиљана Николић

3-7.4-6и7.5-.и8.6-.и8.7-8 8-7и8.

Наташа Ђаниш

1-1и3.3-1и5.5-1и5.6-4и6.7-3и9.

Марија Животић

2-2,4и6.5-9и11.6-11.7-1,5и11.8-11.

Бранка Мијовић

3-3,9и10.4-9и10.5-3.6-2и10.8-4и6.

Драгана Ристић

4-2.и4.

Верска настава

Томислав Ђокић

1-11.2-11. 3-11.4-11.5-11.6-11.7-11.8-11.

Бранислав Марјановић

1-1,7и8.2-6,8и12.3-7,8и12.4-4,7и8.5-1,7и8.6-8.7-7и8.8-6,7.и8.

Јелена Вишњић

1-3и5.2-1,2,4.и5.3-1и5.4-6.5-3и5.6-1,2и6.7-1,3и5.8-4и6.

Милена Новаковић

1-9и10.2-9и10.3-9и10.4-2,5,9и10.5-6,9и10.6-4,9и10.7-9и10. 8-10.

Оливера Пешут

1-2,4и6. 2-3.3-2,4и6.4-1и3.5-2и4.6-3,5и12.7-2,4и6.8-1,3и5. 

Грађанско васпитање

Мирјана Симић

6-1/3/5/12 и 7.7-1,2,4,5,6,7,8,9. и 10 .8-1,2,3,4,5,7,8,9. и 10.

Информатика и рачуна-рство

Томислав Теофиловић

5-1,3,5и9.6-2,4,6и10.7-1,2,3,4,5,6,9и10.8-1,4,6и10.

Светлана Јакшић

5-2,4,6,7,7,8,8и10 6-1,3,5,7,7,8,8,9и12.7-10,7,7,8и8.8-3,5,7,7,8,8и9.

Ивана Антић

5-2,4,6,10и11.6-1,3,5,9,11и12.7-2,4,6и11.8-1,3,5,9и11.

Вера Шалипур 

5-1,3,5и9. 6-2,4,6и10.7-1,3,5и9.8-2,2,6и10.

Андријана Марковић

7-10.8-4

Медијска писменост

Јелена Суботић-5-1, Бранка Мијовић-6-10,Марина Лукић Марјано-вић-5-4,Татјана Арсић-6-1,Милица Крсмановић-6-3, Дејан Јабучанин -5- 7 и Милица Живановић Николић-5-11

Животне вештине

Дивна Баштовановић-5-3,Михајло Миловановић-6-2,Бранислав Живковић-6-6, Биљана Ковић Ђурђевић-5-6, Јелена Аћимовић-5- 10, Далиборка Турајлић-6-5, Милена Ћендић-6-9,Милица Штрбац-6-12,Александар Марковић-6-8, Јована Лајхнер-7-7 и Стела Бошњак-6-11

Хор

Ружица Миљковић-5-5 и 2 Невена Ђукановић-6-4

Цртање,сли-кање, вајање

Дражена Трајковић-5-9

Филозофија са децом

Марија Животић-7-1, Наташа Ђаниш-7-9,Јелена Вишњић-8-4, Данијела Миликић-8-6,Биљана Бранковић-7-4,Оливера Пешут-8-9, Љиљана Николић-6-7, Невена Јокановић-7-8 и Зорица Брцан-8-7

Моја животна средина

Андријана Марковић-7-3,Зорица Јанковић-7-5,Жарко Станковић-8-2,Вера Трендафилоски-8-10,Татјана Војиновић-7-2,Дубравка Косић7-6,Драгана Живковић-7-10,Милица Симић-8-1,Зорица Радивојевић-   8-3,Ивана Динић-8-5,Милош Ђорић-8-8,Сандра Бабић-7-11 и Јована Илић-8-11

Хор и оркестар

Јасминка Мирковић-5-8

 

 

ОДЕЉЕЊСКЕ СТАРЕШИНЕ

 

14.РАЗРЕДА

Оде-љење

Одљењски

старешина

Организа-

циона

јединица

Оде-љење

Одељењски           

старешина

Организа-циона јединица

I-1

Драгана Станковић

МШ Винча

I-2

Вера Танасијевић 

МШ Вин.

I-3

Татјана Максимовић

МШ Винча

I-4

Сања Златановић

МШ Вин.

I-5

Иван Топаловић

МШ Винча

I-6

Татјана Павловић  

МШ Вин.

II-2

Биљана Милев

МШ Винча

II-1

Љиљана Живановић

МШ Вин.

II-4

Маја Димић

МШ Винча

II-3

Светлана Пантић

МШ Вин.

II-6

Драгана Радмановић

МШ Винча

II-5

Данијела Миљковић  

МШ Вин.

III-1

Дубравка Плавшић

МШ Винча

III-2

Милица Матичић

МШ Вин.

III-3

Весна Будимир  

МШ Винча

III-4

Гордана Томић  

МШ Вин.

III-5

Слађана Ивановић

МШ Винча

III-6

Весна Писаревић

МШ Вин.

IV-2

Тања Перишић

МШ Винча

IV-1

Снежана Калађурђевић

МШ Вин.

IV-4

Лидија Сојкић

МШ Винча

IV-3

Татјана Јовановић

МШ Вин.

IV-6

Бојана Лековић  

МШ Винча

IV-5

Бојана Коџић

МШ Вин.

I-7

Светлана Суводолац

ИО Лешт.

I-9

Виолета Сандуловић

ИО Болеч

I-8

Драган Вукомановић

ИО Лешт.

I-10

Јасмина Пантић

ИО Болеч

I-12

Стефан Степановић

ИО Лешт.

     

II-7

Славица Ивановић  

ИО Лешт.

II-9

Мирјана Илић  

ИО Болеч

II-8

Весна Арсић  

ИО Лешт.

II-10

Јасмина Васковић  

ИО Болеч

II-12

Дражена Вјештица

ИО Лешт.

     

III-7

Весна Ивић

ИО Лешт.

III-9

Тања Брадић

ИО Болеч

III-8

Весна Ђорђевић

ИО Лешт.

III-10

Анђела Топаловић

ИО Болеч

III-12

Милица Веселиновић

ИО Лешт.

     

IV-7

Гордана Тошић

ИО Лешт.

IV-9

Валентина Шербић

ИО Болеч

IV-8

Ђорђе Јеремић

ИО Лешт.

IV-10

Мелита Петковић

ИО Болеч

I-11

Марија Тракиловић

ИО Рит.

II-11

Кристина Живковић

ИО Рит.

III-11

Јована Петровић

ИО Рит.

IV-11

Весна Путниковић   

ИО Рит.

5 – 8. РАЗРЕДА

Одељење

ОДЕЉЕЊСКИ СТАРЕШИНА

Одељење

ОДЕЉЕЊСКИ

СТАРЕШИНА

ВИНЧА

V-1

Весна Слијепчевић 

V-2

Далиборка Турајлић 

V-3

Марија Ристић Животић

V-4

Богдан Јукић

V-5

Јелена Стојановић Вишњић

V-6

Биљана Ковић Ђурђевић

V-9

Жарко Станковић

V-10

Јелена Аћимовић

VI-2

Татјана Војиновић

VI-1

Бранислав Живковић

VI-4

Наташа Миодраговић

VI-3

Сузана Дојчиновић

VI-6

Дражена Трајковић

VI-5

Драгана Мегла

VI-10

Бранка Мијовић

VI-9

Силвана Христов

   

VI-12

Милица Штрбац

VII-1

Слободанка Чокеша

VII-2

Ивана Јанковић

VII-3

Наташа Ђаниш

VII-4

Биљана Бранковић

VII-5

Дивна Баштовановић

VII-6

Љубица Крстић

VII-9

Слободан Животић

VII-10

Ивана Живанчевић

VIII-2

Вера Шалипур

VIII-1

Татјана Арсић

VIII-4

Зорица Јанковић

VIII-3

Зорица Радивојевић

VIII-6

Марина Попађиноски

VIII-5

Тања Николић

VIII-10

Станица Јанковић

VIII-9

Ивана Живковић

ЛЕШТАНЕ

V-7

Ненад Бјелобаба

V-8

Светлана Јакшић

VI-8

Јована Лајхнер

VI-7

Љиљана  Николић

VII-7

Зорица Брцан

VII-8

Оливера Кличковић

VIII-8

Југослава Аћимовић

VIII-7

Александра Борисов

РИТОПЕК

V-11

Милица Живановић

   

VI-11

Сузана Ристић

   

VII-11

Сандра Бабић

   

VIII-11

Јована Илић

 

РАСПОРЕД    ПИСМЕНИХ  ПРОВЕРА   ЗА   1. РАЗРЕД

2.ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2022/2023.ГОДИНЕ


НАСТАВНИ  ПРЕДМЕТ

РЕДНИ  БРОЈ

РАДНЕ НЕДЕЉЕ


РЕДНИ  БРОЈ

ЧАСА


САДРЖАЈ
СРПСКИ  ЈЕЗИК      
25.
115.
Пишемо писаним словима

31.


32.


36.


37.


35.

39.


140.

147.


167.


170

176.


178.


Пиши правилно

Научили смо нове речи 


Правописна вежба, диктат 


Значајне личности српске културе

Сценско извођење “Јежеве кућице” у учионоци, позоришна представа


Покажи шта знаш

МАТЕМАТИКА

22.


       

101. Својства сабирања и одузимања,одређивање непознатог броја.
25. 
          114.
Бројеви 1.и 2. десетице, парни и непарни бројеви
     

28.

30.

131.

141.

Сабирање и одузимање 

Сабирање и одузимање,десетице,бројеви


36.


37.


38.


166.


173.


178.


Сабирање и одузимање бројева до 100

Новац и мерење дужине


Годишња провера знања

     

СВЕТ ОКО НАС
   
20. 37. Оријентација у простору

            27.


           31.


           35.

   

            38.

43


57.


67.


71.

Човек ствара


Живи свет


Нежива природа


Научили смо у 1.разреду.

 

РАСПОРЕД    ПИСМЕНИХ  ПРОВЕРА   ЗА  2. РАЗРЕД

2.ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2022/2023.ГОДИНЕ


НАСТАВНИ  ПРЕДМЕТ

РЕДНИ  БРОЈ

РАДНЕ НЕДЕЉЕ


РЕДНИ  БРОЈ

ЧАСА


САДРЖАЈ
СРПСКИ  ЈЕЗИК 26. 118. Именице.придеви,бројеви.
30.
135.

Глаголи,прошло,садашње, будуће време.

        35.


         38.

152.

            174.

Пишемо писаним словима латинице.


Годишња провера.

МАТЕМАТИКА
21.

98.

Множење.

    24.

109.

Редослед рачунских операција.
29. 134. Дељење.
33. 150. Одређивање непознатог броја.

39.

178.

Годишња провера знања.

СВЕТ ОКО НАС
     
19. 36. Да проверимо знање

            23.


           28.


           34.

            44.


             54.


             64.

Да поновимо.


Да поновимо.


Да поновимо.

 

РАСПОРЕД    ПИСМЕНИХ  ПРОВЕРА   ЗА   3. РАЗРЕД

2.ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2022/2023.ГОДИНЕ


НАСТАВНИ  ПРЕДМЕТ

РЕДНИ  БРОЈ

РАДНЕ НЕДЕЉЕ


РЕДНИ  БРОЈ

ЧАСА


САДРЖАЈ
СРПСКИ  ЈЕЗИК 24. 107. Зима - опис
26.
120.

Научили смо из правописа
32. 147. Управни и неуправни говор
34. 158. Употреба великог слова
37. 171. Шта смо научили
МАТЕМАТИКА
21.

98.
Једначине и неједначине
   
    25.

115.

Мерење и мере

28.

127.

Писмено сабирање и одузимање

29.

134.

Писмено множење

31.

143.

Писмено дељење

33.

148.

Изрази са три операције

37.

169.

Шта смо до сада научили

ПРИРОДА И ДРУШТВО
     

    24.

44.
Оријентација у времену. Историјски извори. Становници краја. Начин живота данас и у прошлости
28. 53. Делатности људи и саобраћај
34. 63. Животне заједнице
            38. 70. Штитимо природу и себе

 

РАСПОРЕД    ПИСМЕНИХ  ПРОВЕРА   ЗА   4. РАЗРЕД

  1. ПОЛУГОДИШТЕ ШКОЛСКЕ 2022/2023.ГОДИНЕ

НАСТАВНИ  ПРЕДМЕТ

РЕДНИ  БРОЈ

РАДНЕ НЕДЕЉЕ

РЕДНИ  БРОЈ

ЧАСА


САДРЖАЈ
СРПСКИ  ЈЕЗИК 20. 90. Научили смо у првом полугодишту
26. 117. Други писмени задатак
27. 125. Реченични чланови: атрибут
31. 140. Врста и служба речи у реченици
33. 150. Употреба великог слова
36. 166. Годишњи тест знања

МАТЕМАТИКА
23. 105. Јединице мере површине; Површина правоугаоника и квадрата
25. 114. Површина квадра и коцке
29. 134. Трећи писмени задатак
32. 147. Неједначине
37. 169. Четврти писмени задатак
ПРИРОДА И ДРУШТВО 19. 35. Човек
28. 53. Прошлост Србије
38. 70. Материјали и њихова својстава